خرداد ۲۸ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان برقی کالسکه ای

سایبان برقی کالسکه ای

سایبان برقی کالسکه ای

یکی از انواع سایبان که امروزه زیاد از آن استفاده می‌شود، سایبان برقی کالسکه ای است . سایبان برقی کالسکه ای به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری در مدت زمان کمی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها بدل شده است و مغازه داران زیادی از سایبان برقی کالسکه ای برای مغازه خود استفاده می‌کنند.

احتمالا شما هم سایبان های دستی را در خیابان ها دیده اید. سایبان هایی که باید به وسیله یک دستگیره و یک هندل بالا و پایین بشنود. اما با ظهور سایبان برقی تمامی حرکات سایبان دستی با یک دکمه و به وسیله یک ریموت باز و بسته می شود.پیغام باز یا بسته شدن توسط ریموت به موتور سایبان برقی فرستاده می شود و سایبان به صورت خودکار توسط بازویی باز و یا بسته می‌شود.

سایبان برقی کالسکه ای هنوز هم سایبان پرکاربردی جهت استفاده عموم میباشد این نوع سایبان توسط مجموعه تولیدی سایبان ایرانیان در ابعاد تا ۶ متر دهنه و با بازشو استاندارد ۱٫۲۰ سانت قابل عرضه است جهت روکش سایبان برقی کالسکه ای انواع روکش از روکش ترانزیت گرفته تا روکش دو طرف پی وی سی کره ای قابل اجراست این نوع سایبان جهت مصارف تبلیغاتی نیز مشتریان زیادی دارد.و با نام سایبان تبلیغاتی کالسکه ای شناخته میشود.

سایبان برقی کالسکه ای را می توان برای مغازه ، پنجره ساختمان یا پوشش فضای باز رستوران، خانه های بزرگ حیاط دار، کافی شاپ و هتل و .. استفاده کرد.این محصولات با توجه به تنوع در طرح و رنگ گزینه مناسب برای زیبایی و پوشش فضا محسوب می شوند.برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به آدرس وبسایت مجموعه سایبان ایرانیان با مشاورین و کارشناسان ما در بخش مشاوره ای و فروش محصولات با کیفیت سایبان ایرانیان در ارتباط باشید.همکاران ما در این مجموعه می توانند شما را راهنمایی کنند.

خرید سایبان برقی کالسکه ای

انتخاب و خرید سایبان برقی کالسکه ای برای آن دسته از افرادی که به زیبایی و کیفیت اهمیت می دهند،کار سخت و پیچیده ای می باشد.با توجه به نوع چیدمان و رنگ در طراحی دکوراسیون خارجی مغازه یا رستوران، کافی شاپ یا هتل و خانه های ویلایی بهترین سایبان برقی کالسکه ای را انتخاب نمایید.مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان ایرانیان شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.با مراجعه به بخش مشاوره ای مجموعه و دریافت مشاوره در این زمینه می توانید بهترین خرید را از مجموعه سایبان ایرانیان داشته باشید.

مجموعه سایبان ایرانیان با کادر حرفه ای و مجهز به دستگاه های مدرن و تکنولوژی روز دنیا توانسته است در این سال ها محصولات با کیفیت و مقاوم را طراحی و تولید نماید.سایبان های طراحی شده در این مجموعه زیر نظر افراد متخصص ساخته می شود.برای سفارش سایبان برقی کالسکه ای می توانید با مراجعه به بخش فروشسایبان ایرانیان با مشاورین ما در ارتباط باشید.