خرداد ۰۱ ۱۳۹۹ 0comment
قیمت سایبان تبلیغاتی

قیمت سایبان تبلیغاتی

قیمت سایبان تبلیغاتی

اولین نکته ای که در خصوص سفارش سایبان تبلیغاتی بایستی مد نظر داشته باشید , قیمت سایبان تبلیغاتی است .پس از آن میتوانید بر حسب قیمت انواع سایه بان نسبت به سفارش تعداد سایبانهای مورد نیاز خود اقدام نمایید.در تعیین قیمت سایبان تبلیغاتی عوامل مختلفی تاثیر می گذارند ، در این میان می توان به مواد اولیه به کار رفته در تولید سایبان، جنس پوشش یا پارچه سایبان، نوع و کاربرد سایبان، نصب تجهیزات و سیستم های هوشمند بر روی سایبان، برند و شرکت تولید کننده سایبان،ابعاد و اندازه سایبان و غیره اشاره کرد.

قیمت سایبان تبلیغاتی برحسب نوع سایبان ،جنس پارچه مورد استفاده در سایبان و تعداد مورد درخواست متفاوت خواهد بود. سایبان ایرانیان تبلیغات برندهای مهمی را برعهده داشته است و براین اساس تجربه زیادی در تبلیغات روی سایبان اندوخته است ما همواره در تلاش هستیم با ارایه سایبان با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب و چاپ عالی روی آن بهترین تبلیغ را در منظر مشتریان به نمایش بگذاریم.

قیمت سایبان تبلیغاتی با وجود هزینه کمتری که برای خرید و نصب به همراه دارد، بازدهی عالی و بسیار خوبی برجای می گذارد. به این ترتیب نه تنها از پرداخت هزینه های اضافی برای استفاده از تبلیغات خلاص می شوید، بلکه روز به روز به میزان فروش شما افزوده می گردد.سایبان ایرانیان با تجربه طولانی در زمینه تبلیغات برندها روی انواع سایبان برقی تبلیغاتی و سایبان کالسکه ای تبلیغاتی آماده همکاری با تمامی شرکتها برای انجام تبلیغات میباشد.جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت سایبان تبلیغاتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برخی از مزایای سایبان های تبلیغاتی :

– قیمت سایبان تبلیغاتی بسیار کمتر از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی می باشد .
– سایبان تبلیغاتی معاف از مالیات و پرداخت عوارض می باشد.
– سایبان تبلیغاتی بدلیل کاربردی بودن در فصول سرد وگرم سال و نداشتن هزینه برق، مورد استقبال فروشگاه ها می باشد.