تیر ۰۳ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو بهترین محافظ خودرو در برابر اشعه مضر آفتاب، نزولات جوی، فضولات پرندگان و شیره درختان می باشد. استفاده از سایبان پارکینگ خودرو در حال حاضر متداول ترین سازه مورد استفاده جهت سایبان پارکینگ خودرو ها می باشد. عملکرده های سازه ای نظیر درجات نامعینی بالا، استحکام بالا و انعطاف پذیری سازه ای و معماری از ویژگیهای مهم سایبان پارکینگ خودرو ها می باشد.

از دیگر ویژگی های سایبان پارکینگ خودرو می توان به ایجاد سایه و جلوگیری از صدمه دیدن به خودرو ، بی صدا بودن در مواقع بازشدن ، عدم نیاز به آب بندی ، عایق در برابر صوت و دما ، نصب سریع ، قوس پذیری ، وزن سبک و طراحی بسیار زیبای با قیمت مناسب اشاره نمود. لازم به ذکر است سایبان پارکینگ خودرو ایرانیان اولین اجرا کننده پارکینگ با برش CNC و نور سرد با قیمت ایده آل در ایران می باشد .

چه نوع پارچه ای برای سایبان خودرو مناسب است ؟

برای پارچه ی روی سایبان پارکینگ خودرو میتوانید مدل های مختلفی در نظر بگیرید ، جنس ها و مدل های مختلفی وجود دارد اما صد در صد کسی که اولین بار قصد خرید سایبان پارکینگ خودرو دارد نمیداند که چه نوع پارچه ای را انتخاب کند ، بنابراین بهتر است به این نکته دقت کنید که برای انتخاب پارچه باید نظر مشاوران سایبان ایرانیان را هم بدانید.انتخاب پارچه میتواند کارایی و زیبایی سایبان را چند برابر کند به شرطی که درست و اصولی انجام گیرد. طرح پارچه ها متفاوت و متنوع است و میتواند بر اساس نما و دکور ساختمان شما انتخاب شود تا زیبایی آن را تکمیل کند.

مزایای نصب سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ خودرو یک محصول با کارایی مفید است که میتواند محل امن و خوبی را برای پراک خودرو شما ایجاد کند. در روزهای گرم یکی از مشکلات صاحبین خودرو این است که آفتاب صندلی ها را خیلی داغ میکند و یا دست زدن به فرمان آسان نیست. همچنین که برای روشن کردن کولر هم زمان لازم است و تهویه خوبی را برای خودرو ایجاد نمیکند.

علاوه بر این نور آفتاب به مرور رنگ بدنه را از بین میبرد و هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو بسیار زیاد است. شما از خرابی بدنه و استهلاک خودرو در زمستان هم در امان نخواهید بود. چون سرما و یخ و برف به موتور و بدنه آسیب میزند. در رزوهای پر بارش هم معمولا برف تمام سطح خودرو را خواهد گرفت و استفاده از اتومبیل تقریبا غیر ممکن است.