خرداد ۲۸ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان کالسکه ای برقی

سایبان کالسکه ای برقی

سایبان کالسکه ای برقی

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که سایبان کالسکه ای برقی دارد، ایجاد سایه ای بسیار مناسب برای درب مغازه ها بوده، این موضوع باعث شده تا سایه بان کالسکه را بتوان به عنوان یکی از کاربردی ترین نمونه های سایبان مغازه سایبان ایرانیان شناخت. علاوه بر اینکه سایه ای بسیار مناسب بر روی محل مورد نظر می توان با نصب سایه بان کروک ایجاد کرد، فضایی که این سایبان اشغال می کند زیاد نبوده، زیرا با عرض و ارتفاع کم نیز می توان سایبان کالسکه ای را تولید کرد. بدین ترتیب برای مکان هایی که محدودیت طول و عرض وجود داشته نیز گزینه بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

یکی دیگر از مزایای سایبان کالسکه ای، امکان درج تبلیغات بر روی روکش آن می باشد. با توجه به شکل ظاهری که سایبان کالسکه ای برقی دارد، می توان تبلیغات بسیار مفید و کاربردی را توسط آنها انجام داد. زیرا نمای ظاهری این نوع سایه بان ها بسیار مناسب و دکوراتیو بوده و این موضوع باعث استقبال بیشتر از سایبان کالسکه ای برقی شده است .

برای چاپ سایبان کالسکه ای برقی از دو روکش بنر ۱۳ انس کره و ترانزیت درجه یک استفاده می شود . روکش ترانزیت از مقاومت بالاتر اما کیفیت چاپ پایین تری نسبت به روکش بنر ۱۳ انس کره برخوردار است .

– قابل ذکر است در چاپ سایبان کالسکه ای برقی از روکش فلکس که حالت صلب و شکننده ای دارد استفاده نمی گردد چرا که روکش سایبان کالسکه ای برقی در هنگام جمع شدن سایبان باید منعطف باشد .