دی ۱۸ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان

سایبان چیست؟ | سایبان تبلیغاتی | سایه بان

سایبان سازه‌ای است از جنس‌های روکش مختلف که از آن در باغ‌ها، پارک‌ها یا باغچه‌ها، منازل، مغازه، فروشگاه، به عنوان سایبان و سرپناهی برای نشستن در هوای آزاد ویا جلوگیری از گرما ویا سرما استفاده می شود.
با توجه به اینکه گاهی سایبان بدون دیوار حائل و در یک محیط باز و سرسبز ساخته می‌شود، مکان مناسبی برای استراحت در فضای آزاد و هوای سالم است؛ از سوی دیگر سرپوشیده بودن آن، مانع از نفوذ برف و باران و یا تابش نور آفتاب به صورت مستقیم خواهد شد. یک سایه بان می‌تواند در طرحها ورنگ های مختلف و بسته به محل نصب در شکل های مختلف ساخته شود.

انواع سایه بان

سایه بان مغازه، سایبان چتری، سایبان کولر آبی، سایه بان کولر، چتر سایبان، سایبان بالکن، سایه بان تراس، سایه بان حیاط، سایه بان ویلا ،سایبان تبلیغاتی وانواع سایه بان های دیگر که تیم فنی سایه بان ایرانیان بسته به نیاز مشتری اقدام به ساخت آن مینماید.وسایه بان های مختلف با مدل های متنوع در حال حاضر توسط تیم فنی شرکت سایه بان سازی ایرانیان در حال طراحی وتولید می باشد.که به‌زودی روانه بازار می گردد.

کاربرد انواع سایبان

سایه بان با توجه به نوع آن دارای کاربردهای متنوعی می باشد. که به عنوان مثال سایه بان مغازه برای برای جلوگیری از از نفوذ آب باران وبرف وجلوگیری از تابش مستقیم آفتاب کاربرد دارد .سایبان تراس برای آپارتمان وتراس وبالکن منزل کاربرد دارد.سایه بان رستوران وکافی شاپ برای ایجاد فضای سایه در محیط باز رستوران وکافی شاپ کاربرد دارد.
سایه بان ایرانیان عرضه کننده اختصاصی انواع سایه بان چتری،سایبان بازویی،سایبان متحرک سایه بان ویلا، سایه بان بالکن، سایه بان تراس، سایبان فنری دستی، سایه بان فنری برقی، سایه بان بازویی دستی، سایه بان بازویی برقی می باشد.

نحوه نصب اقسام سایه بان

سایه بان با توجه به نوع آن دارای مدلهای مختلفی برای نصب می باشد.، سایبان مغازه، که شامل سایه بان کالسکه ای، سایه بان فنری دستی، سایه بان فنری برقی، سایه بان بازویی دستی، سایه بان بازویی برقی می باشد. غالبا در محیط هایی که اسکلت فلزی ندارند. برای نصب واسکلت وچهارچوب غیر فلزی دارند. با رول بولت نصب می شوند. ودر محیط هایی که اسکلت فلزی برای نصب وجود دارد ویا آهن کشی شده است از طریق جوشکاری نصب می شوند. ودر سایه بان های چتری غالبا نیازی به نصب ندارند وبدون نصب جابجا می شوند.
سایه بان های تراس وویلا وسایبان بالکن نیز به همین شیوه نصب می شوند.

سایبان
سایبان

مشخصات فنی انواع سایه بان

سایه بان مغازه کالسکه از پروفیل آهنی وروکش پی وی سی ترانزیت تشکیل شده است .
سایه بان فنری دستی، سایبان فنری برقی، سایه بان بازویی دستی، سایه بان بازویی برقی از آلومینیوم وروکش پی وی سی کره ای تشکیل شده است.سایه بان چتری از اسکلت فلزی وروکش پارچه نانو تشکیل شده است.

قیمت انواع سایه بان

سایه بان با توجه به نوع آن دارای قیمت های مختلفی می باشد. که بسته به نوع ومتریال مورد استفاده در قیمت سایه بان موثر است .
به عنوان نمونه قیمت سایبان کالسکه ای با روکش پی وی سی ایرانی به مراتب ارزان‌تر از قیمت سایبان کالسکه با روکش کره ای می باشد.
وقیمت سایه بان بازویی با جنس اسکلت آهنی وبدون موتور برقی. کمتر از سایبان بازویی با جنس اسکلت آلومینیوم وبا موتور برقی می باشد.پس نکته مهمی که باید به آن توجه داشت. هزینه موتور برقی می باشد. که در قیمت سایه بان بسیار موثر می باشد.

آیا سایه بان ها پس از مستعمل شدن قابلیت فروش را دارند؟

بله سایه بان ها پس از استفاده در صورت عدم نیاز مشتری. قابلیت فروش مجدد به عنوان سایه بان دست دوم را دارند.وبه پیشنهاد این شرکت مصلحت فروشنده این است. که سایبان دسته دوم را به شرکت های تولید کننده سایه بان واگذار ننمایند. زیرا این شرکت‌ها معمولا به به قیمت ارزان‌تر از مشتری واقعی خریداری می نمایند .تا بتوانند با کم ویا زیاد نمودن اندازه سایه بان آنرا مجدد به فروش برسانند. وبهتر است از طریق سایت های آگهی مثل دیوار ویا شیپور وامثالهم اقدام به فروش کنند. که مشتری واقعی نسبت به خرید با قیمت متناسب اقدام کند.

سایبان
سایبان

Write a Reply or Comment