مهر ۰۴ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان برقی اتوماتیک

سایبان برقی اتوماتیک

سایبان برقی اتوماتیک

جنس سایبان برقی اتوماتیک

سایبان برقی اتوماتیک معمولان از کرباس تشکیل شده اند که با فیبر اکریلیک رشته پلی استر یا پنبه بافته شده است و یا از لایه ای وینیل که بر روی الیاف پلی استر قرار گرفته است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم ، آهن ، فولاد و چوب و مواد شفاف کشیده میشود ساخته شده باشد.سایبانهای حصیری جز سایبانهای مقرون بصرفه محسوب میشوند که میتوانید به سادگی آنها را بر روی چارچوب های مورد نظر خود سوار کنید و سایبان مقرون به صرفه منزل یا محل کار خود را بسازید.

سایبان برقی اتوماتیک شفاف که معمولا از صفحات پلکسی رنگی ساخته میشوند در زمان بازتاب نور زیبایی خوبی را به محیط ارائه میدهد اما سایبان برقی اتوماتیک شفاف توانایی جذب گرما را ندارند و برای جلوگیری از نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرند.

سایبان های برقی قابلیت نصب و استفاده در اکثر مکان های موجود را دارند و کارایی و استفاده بسیار راحت این سایبان ها باعث شده که تقاضای زیادی را داشته باشند. از سایبان های برقی می توان در پارکینگ های رو باز برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به خودرو استفاده کرد.

از دیگر کاربرد های استفاده از سایبان های برقی می توان به محافظت در برابر باد و باران و یا استفاده در جلو درب و ویترین فروشگاه ها جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به شیشه های ویترین که برای واضح تر دیدن مشتریان است اشاره کرد.

سایبان برقی اتوماتیک در انواع زیر قابل اجرا می باشند:

سایبان برقی اتوماتیک کاستی

دارای پوشش (کاور) برای حفظ زیبایی، تمیزی و محافظت از پارچه و متعلقات آن است.

سایبان برقی اتوماتیک کلاسیک

این نوع از سایبان در برابر باد و باران بسار مقاوم است و در جهت استفاده در فروشگاه ها، ساختمان ها، رستوران ها و.. می باشد.

سایبان برقی اتوماتیک کلاسیک مدل آ

پوشش کامل دوطرفه جهت استفاده در تمامی مکان ها و فضاهای باز می باشد.

سایبان برقی اتوماتیک آفتابگیر

ایجاد سایه پشت پنجره ها و درب های ورودی.

سایبان برقی اتوماتیک اسکرین

پوشش ویترین مغازه ها و ورودی های مغازه و فضاهای باز به طور عمودی با پارچه قابل رویت از داخل مغازه.