تیر ۱۲ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان برقی بازویی

سایبان برقی بازویی

سایبان برقی بازویی

سایبان برقی بازویی از سایبان مدل برقی سایه بان های قدیمی هستند که برای جلوی ویترین مغازه ها و محوطه حیاط مناسب است. در هنگام باز شدن دو بازو در زیر سایبان برقی بازویی باز می شود و نیازی به ریل جانبی ندارند. پارچه مورد استفاده در سایبان برقی بازویی سایه بان P.V.C و مناسب برای محیط های بیرونی است.

سایبان برقی بازویی برای اغلب مغازه داران بسیار ضروری است و برای حفظ کالای مغازه از فاسد شدن بسیار ضروری است. امروزه سایبان برقی بازویی به عنوان یک کالای ضروری برای هر مغازه محسوب می شود. سایبان برقی بازویی موجب کاهش دما و هم چنین خنک ماندن هوای فضای داخل مغازه می شود.

سایبان به عنوان یک پوشش ثانویه در بیرون از محیط قابل اجراست. سایبان برقی بازویی در سایزها و اسکلت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود که نوع اسکلت، بازوها، جنس پارچه سایبان مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت سایبان می‌باشند. سایبان برقی به دلیل استفاده از موتور در ساخت آن از لحاظ قیمتی به نسبت سایبان دستی، بالاتر می‌باشد .

نکته مهم و قابل توجه در رابطه با انواع مدل هایی از سایبان برقی بازویی این است که بر خلاف پندار غلطی که اذعان عمومی درباره آن دارند نه تنها مورد استفاده به عنوان سایبان مغازه است بلکه کاربردهای بسیاری هم در انواع مکان های باز و غیر مسقف، اطراف استخرها به منظور پوشاندن دید اطراف، سایبان فصلی، سایبان کافه ها و… دارد.