آبان ۰۶ ۱۳۹۹ 0comment
اجرای سایبان برقی

اجرای سایبان برقی

اجرای سایبان برقی

اجرای سایبان برقی پارکینگ

طراحی و اجرای سایبان برقی پارکینگ خودرو مستلزم شناخت کامل از مواد و متریال مورد نظر، میزان بودجه و هزینه . محل مورد نظر نصب و اینکه برای چه نوع از خودرویی ساخته می شود، است.مرحله اول طراحی و اجرای سایبان برقی پارکینگ بستگی به نوع پوشش سقف پارکینگ دارد زیرا پوششها را از نظر انعطاف می توان به دو گروه انعطاف پذیر و غیر انعطاف پذیر تقسیم بندی کرد.

اجرای سایبان برقی بازویی

اجرای سایبان برقی بازویی نصب کنار استخر با بهترین و باکیفیت ترین متریال

 

اجرای سایبان برقی فنری

اجرای سایبان برقی فنری توسط کارگاه تولیدی سایبان و چادر ایرانیان با بیش از بیست وپنج سال سابقه فعالیت در زمینه اجرای سایبان برقی

در چه صورت به نصب و اجرای سایبان برقی نیاز دارید؟

انواع سایبان ها در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا انواع سایبان در و سایبان پنجره برای نصب و اجرای سایبان برقی در بالای درها و پنجره های خانه های مسکونی و غیرمسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین انواع سایبان خودرو، سایبان مغازه، سایبان کولر، سایبان بالکن، سایبان حیاط و به طور کلی سایبان های فضای باز مانند سایبان چتری، سایبان باغ و سایبان پارکینگ نیز از جمله دیگر کاربردهای سایبان هستند. استفاده از انواع سایبان های مدرن و سنتی علاوه بر عملکردی که دارند، به عنوان یک عنصر معماری برای طراحی نما و محوطه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. نصب و اجرای سایبان برقی نیازمند تخصص و تجهیزات است و لازم است که اجرا و نصب آن ها به صورت اصولی توسط متخصصین نصب و اجرای سایبان برقی انجام گیرد.