مهر ۰۴ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان مغازه اتوماتیک

سایبان مغازه اتوماتیک

سایبان مغازه اتوماتیک

مزایای سایبان مغازه اتوماتیک تبلیغاتی

افرادی که دارای کسب و کارهای مختلف می باشند عموما به فکر تبلیغات هستند اما باید گفت هزینه ی تبلیغات به قدری زیاد می باشد که از این کار پشیمان می شوند. ما در این قسمت یک روش کم هزینه را به شما معرفی خواهیم کرد. سایبان مغازه اتوماتیک تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به تمام روش های تبلیغاتی دارد. شما بر روی پارچه ی سایبان اتوماتیک خود می توانید لوگو، نام، شعار تبلیغاتی و یا هر چیزی که می خواهید را چاپ کنید. رهگذران به راحتی در حالت باز و بسته سایبان می توانند تبلیغات شما را تماشا کنند. شما بر روی سایبان مغازه اتوماتیک تبلیغاتی قابلیت چاپ دیجیتال را به صورت ۴ رنگ و با وضوح بالا دارید.

چه قابلیت هایی میتوان به سایبان مغازه اتوماتیک اضافه کرد؟

برای اینکه سایبان مغازه اتوماتیک مناسبی داشته باشید و از اینکه آن را سفارش دادید پشیمان نشوید میتوانید از قابلیت های آن استفاده کنید.

از جمله قابلیت هایی که می توان به سایبان مغازه اتوماتیک اضافه کرد سنسور باد است. آب و هوای هر منطقه ای متفاوت است ممکن است در ساعاتی از روز با توفان و باد شدیدی مواجه شوید که مجبور هستید هرچه سریعتر سایبان را ببندید تا صدمه ای نبیند اما خودتان وقتی از مغازه بیرون می آیید ممکن است مشکلی برایتان پیش بیاید پس برای اینکه از این خطرات و اتفاقات جلوگیری کنید با نصب سنسور باد اینکار حل شدنی است عملکرد این سنسور چگونه است؟ به اینصورت که وقتی میزان بادی که بسیار شدید تر از آن پیش فرضی که برنامه ریزی شده باشد به صورت اتوماتیک بسته میشود .

سایبان اتوماتیک برقی مغازه

کاربرد سایبان مغازه اتوماتیک که در بالای در خروجی مغازه ها قرار می گیرند معمول ترین سایه بان هایی هستندکه آن ها را همیشه می بینید. معمولاً جلوی مغازه ها با کاربری مختلف مانند سوپرمارکت ها، فست فود، میوه فروشی ها و … از این سایبان ها استفاده می شود. معمولاً در زمانی از روز آفتاب به صورت مستقیم به مغازه می تابد یا نور آن از بالا می تابد که این سایبان ها سبب می شود کالاهایی که در بیرون از مغازه قرار داده می شوند از تابش خورشید و گرما محافظت شوند. علاوه بر این در مکان هایی مانند کافی شاپ ها در جلوی در میز و صندلی چیده شده است و این سایبان برای این قسمت هم مناسب است.

سایبان مغازه اتوماتیک که در بالای درب مغازه ها قرار می گیرد با یک موتور کار می کند که به وسیله ی ریموت کنترل باز و بسته می شود. برخی اوقات به کمک اپلیکیشن هایی که بر روی موبایل و تبلت نصب می شوند نیز می توان آن ها را باز و بسته کرد. معمولاً در شب و هنگامی که مغازه بسته است سایبان اتوماتیک برقی را جمع می کنند و در روز و در صورت باز بودن درب مغازه ها نیز آن را می گسترانند.

البته سایبان ها فقط برای محافظت از آفتاب مورد استفاده قرار نمی گیرند و از مکان های زیرین خود در مقابل بارش باران و برف نیز محافظت می کنند. این سایبان ها در طرح های مستطیلی، نیم دایره و … وجود دارند.