مرداد ۰۲ ۱۳۹۹ 0comment
قیمت سایبان کالسکه ای

قیمت سایبان کالسکه ای

قیمت سایبان کالسکه ای

عوامل موثر در تعیین قیمت سایه بان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای ایران سایبان بطور استاندارد تا دهنه ۶ متر و با بازشو استاندارد ۱٫۲۰ سانتی متر قابل تولید و عرضه میباشد . یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت سایبان کالسکه ای متراژ میباشد پس از آن دو عامل موثر دیگر در تعیین قیمت سایبان کالسکه ای متریال مورد استفاده در اسکلت این نوع سایبان و همینطور جنس روکش مورد استفاده در آن میباشد.در مجموعه تولیدی ایران سایبان،سایبان کالسکه ای در مدلهای زیر قابل تولید و عرضه هستند:سایبان کالسکه ای ترانزیت،سایبان کالسکه ای کره ای،سایبان کالسکه ای بنری،سایبان کالسکه ای فلکسی،سایبان کالسکه ای نانو لازم به ذکر است سایبان کالسکه ای ترانزیت معمولترین و پرفروش ترین نوع سایبان کالسکه ای میباشد

سایبان کالسکه ای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت استفاده به عنوان سایبان مغازه در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح دلخواه ارایه می شود.قیمت سایبان کالسکه ای با طرح ها و رنگ های مختلف متفاوت می باشد . سایبان کالسکه ای مغازه سازه آهنی نورد شده ای را شامل می شود که بعد از اسمبل شدن تبدیل به یک ربع دایره می شود. این سازه آهنی معمولا یا با مقطع دایروی یا مربع شکل نورد می شود.

سایبان کالسکه ای انتخابی عالی برای تبلیغات شما

سایبان کالسکه ای ایران سایبان، بهترین وسیله برای داشتن یک تبلیغات بی نظیر و چشمگیر است. این نوع از سایه بان مغازه که با نام سایبان تبلیغاتی کالسکه ای شناخته میشود. با توجه به فضای زیادی که پوشش داده و جنس متریال و پارچه به کار برده شده در آن یکی از بهترین فضاها برای چاپ تبلیغات می باشد. علاوه بر این قیمت سایبان کالسکه ای فروشگاهی نیز نسبت به سایر انواع آن کمتر بوده و می توان گفت برای تبلیغات مقرون به صرفه تر می باشد. البته بایستی حتما در هنگام خرید به مرغوب بودن پارچه آن نیز توجه نمایید. بدین ترتیب اگر هدف شما بعد از قرار دادن یک پوشش مناسب برای جلوگیری از تابش آفتاب، طراحی محلی برای تبلیغات است، پیشنهاد اول ما سایبان کالسکه ای خواهد بود. تبلیغات بر روی این نوع از سایه بان ها، نه تنها از نظر قیمت سایبان کالسکه ای انتخابی بسیار اقتصادی است، بلکه زیبایی و جذابیت را نیز به همراه دارد.

توضیحاتی در مورد سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای نمونه ای از سایبان های مغازه را شامل می شود که حالت ربع دایره داشته و این موضوع باعث می شود تا سایه بسیار مناسبی را ایجاد کند. معمولا جنس اسکلت سایه بان کالسکه ای را از فولاد انتخاب می کنند. برای ساخت اسکلت سایه بان کالسکه ای نیاز به نورد کردن فولاد بوده تا بتوان آن را به حالت نیم دایره تبدیل کرده و پس از نصب روکش دلخواه می توان از آن بیشترین بهره را برد.

سایبان کالسکه ای ایران سایبان در بازار به نام های دیگری نیز مشهور بوده که یکی از رایج ترین آنها سایبان کروک می باشد. سایه بان کالسکه ای یا سایبان کروک با ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد، اما معمولا بهتر است ارتفاع نصب این سایبان ها به گونه ای باشد که مزاحمتی برای افرادی که از محل نصب سایه بان عبور می کنند، ایجاد نکند. سایبان کالسکه ای به خاطر استفاده های بسیار مختلفی که دارد، می توان از روکش های مختلف با جنس و رنگ های مختلفی برای آن استفاده کرد. بدین ترتیب معمولا افراد مختلف می توانند سایبان را بر اساس سلیقه شخصی و یا کاربرد مد نظر خود انتخاب کنند.