دی ۱۹ ۱۳۹۹ 0comment
سایبان چتری

سایبان چتری چیست؟ | سایبان | سایبان تبلیغاتی

سایبان چتری سایبانی است که برای ایجاد چتر متحرک در فضا های باز استفاده می شود. ودارای ابعاد وتنوع وجنس های مختلفی می باشد .وبه راحتی می توان از حیاط منزل به عنوان محلی برای استراحت واز فضای باز کافی شاپ ورستوران برای استفاده مشتری به کار گیری نمود.

 

امتیازات سایبان چتری

سایه بان چتری بر خلاف سایر سایبانها که در یک محل مشخص نصب می شوند. ودر همان محل متحرک ویا ثابت هستند. به طوری طراحی شده است که نیاز به نصب در یک محل مشخص را ندارد. ومی توان آنرا در محل های مختلف قرار داد. واز همان محل نیز به محلی که مورد نیاز مشتری می باشد جابه جا نمود.

عمده ویژگی سایبان چتری این است که در فضای منزل ولو فضای اندک به راحتی قابل حمل وجا به جابه جایی می باشد. ودر صورت تغییر محل به راحتی می توان سایبان را به محل جدید ودلخواه منتقل نمود. وسایبان چتری کاملا دارای ابعاد وطرحهای مختلفی می باشد. که بنا به تقاضای مشتری ساخته می شود وغالبا نیازی به نصب ندارند. وبه راحتی بر روی پایه متحرک قرار گرفته و جابه جا می شوند.

سایبان چتری کافی شاپ
سایبان چتری کافی شاپ

مواردی که در خرید سایه بان چتری باید مد نظر قرار داد.

۱) ایمن بودن در برابر گرما وسرما یعنی باید سایبان چتری را انتخاب نمود که جنس روکش آن کاملا در برابر گرما وسرما ایمن باشد

۲) استحکام زیاد
یعنی باید سایبان چتری را انتخاب نمود که کاملا جنس سازه آن مقاوم بوده ودر برابر بادشدید به جهت اینکه به محلی نصب نمی باشد از محل خود جا به جا نشود.

۳) هزینه سایه بان چتری

قیمت سایبان چتری را نیز باید مد نظر قرار داد وجنس سایبان وجنس روکش سایبان در قیمت آن موثر می باشد.

سایبان چتری
سایبان چتری

 

سایه بان چتری مناسب چه محل هایی می باشد؟

سایه بان چتری با توجه به این که دارای ابعاد مختلفی می باشد. به‌راحتی می توان در همه نوع فضا استفاده نمود ولی بیشترین محلهایی که استفاده می‌شود. عبارتند از:

✅ مهمانی ها

✅ محل های رو باز

✅ فست فود ها

✅ برج ها

✅ آپارتمان ها

✅ مراکز نظامی

سایبان چتری کافی شاپ
سایبان چتری کافی شاپ
سایبان چتری
سایبان چتری
سایبان چتری
سایبان چتری

همچنین برای دیدن مقاله تاریخچه سایبان در اینجا کلیک کنید.

Write a Reply or Comment