آذر ۰۷ ۱۳۹۹ 0comment
چتر باغی پایه کنار

چتر باغی پایه کنار

چتر باغی پایه کنار

چتر باغی پایه کنار ویژگی تغییر زاویه (کمرشکن یا tilt ) می باشد و مکانیزم باز و بسته شدن دسته قرقره ای بوده که کاملا ساده و استفاده از آن راحت می باشد. پارچه بکار برده شده در چتر باغی پایه کنار پلی استر می باشد و در مقابل تابش آفتاب دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نمی شود. با خرید میز و صندلی هایی که در مرکز آن جای چتر باغی پایه وسط تعبیه شده است می توانید آرامش خود را دو چندان نمایید و بیشتر از فضای باز و محیط باغ استفاده نمایید.

چتر باغی پایه کنار مناسب برای استفاده در ویلا، رستوران و باغ است. قابل حمل بودن و پرتابل بودن چتر باغی پایه وسط موجب راحتی در جابه جایی آن می شود. قیمت چتر باغی پایه کنار بستگی به نوع و کیفیت آن دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع چتر باغی پایه کنار ، انواع چتر کنار استخر ، چتر توریسم و سایبان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چتر باغی پایه کنار در رنگهای مختلفی تولید و عرضه می شوند که چتر موجود در رنگ های: سبز، قرمز و نارنجی و با پایه استیل و ضد زنگ تولید می شوند. چتر باغی پایه کنار بهترین وسیله برای در امان ماندن از نور مستقیم خورشید و یا بارش برف و باران می باشند که براحتی با دستگیره تعبیه شده باز و بسته می شود و در زمانی که نیاز به استفاده نمی باشد آن را بسته و در وسط میز جمع می شود و در زمان استفاده آن را باز کرده و لحظات خوبی را می توانید در محیط فضای باز به همراه خانواده و دوستان داشته باشید.

سایبان ایرانیان با افتخار انواع چترهای پایه وسط و کنار را همانطور که در تصویر می بینید در رنگ های مختلف ارائه می نماید و شما قادر به خرید چتر باغی پایه کنار به صورت تک و یا همراه با مبلمان باغی هستید. لازم به ذکر است که بهتر است در زمان خرید چتر باغی پایه کنار به رنگ محيط اطراف و خصوصا مبلمان خود توجه نمایید که رنگ مناسبی را خرید نمایید تا هارمونی ویلا و باغ حفظ گردد و در صورت نیاز شما قادر به انتخاب چتر باغی پایه کنار می باشید که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارا بوده و براحتی قابل جابجایی است و می توانید در هر کجای باغ و ویلا خود استفاده نمایید.

چتر باغی پایه کنار در مقابل باد مقاوم است چون بدنه محکم و پایه سنگین دارد و بالای آن طوری ساخته شده است که باد را رد میکند. پارچه چتر باغی پایه کنار در دو نوع نانو و کتان موجود است . چتر باغی پایه کنار کاملا ضد آب بوده و در مقابل نفوذ گرد و خاک مقاوم است. کاور محافظ دارد. در حالت بسته جای کمی میگیرد و انبارش آن آسان است. ارتفاع چتر پایه چوبی قطر ۴ متر به صورت استاندارد دو متر و هفتاد و پنج است. ولی درصورتی که اندازه ای غیر از این داشته باشید برای شما ساخته میشود.

Write a Reply or Comment