بهمن ۰۱ ۱۳۹۹ 0comment
سایه بان جلوی مغازه

سایبان جلوی مغازه | سایبان | سایبان تبلیغاتی

سایبان جلوی مغازه دارای اقسام مختلفی می باشد که برای جلوی مغازه استفاده میشود. این نوع سایبان ها دارای ابعاد جنس رنگبندی مختلفی هستند. که در زمره انواع سایبان مغازه میتوان به سایبان مغازه کالسکه ای سایبان مغازه فنری که از آن به عنوان سایبان مغازه بازویی جکی محترک سایبان اتوماتیک نیز یاد می شود نام برد. در کنار این نوع سایبان ها اخیرا سایبان دیگری بنام سایبان دکوراتیو یا سایبان پوششی رواج پیدا کرده که باتوجه به موقعیت سایبان جلوی در مغازه از یکی از این سایبان ها استفاده می شود که البته مشتریان میتوانندبرای مشاوره جهت تصمیم گیری درست برای نوع سایبان مغازه با مشاوران شرکت سایبان سازای ایرانیان که به صورت کاملا رایگان مشاوره لازم را در خصوص بهترین نوع سایبان مغازه به شما ارائه میدهند حاصل نمایید.

نکات مهم برای خرید سایه بان جلوی مغازه

مشتریان عزیز برای خرید سایبان جلوی مغازه باید به نکات زیر که حاصل تجربه نیم قرن شرکت سایبان سازی ایرانیان می باشد توجه فرمایند:

۱.هدف خود برای نصب سایبان مغازه
۲.موقعیت مکانی خود
۳.نوع سازه
۴.محیط مورد استفاده از لحاظ گرما و سرما
۵.رنگبندی متناسب با موقعیت سایه بان جلوی مغازه
۶.قیمت سایه بان جلوی مغازه
۷.بوجه درنظر گرفته شده برای سایه بان جلوی مغازه
که در این ادامه در خصوص علت توجه به این نکات مهم برای خرید سایبان جلوی مغازه به تفکیک برای تصمیم گیری بهتر به شما عزیزران ارائه می گردد.

علت مهم بودن هدف مشتری برای نصب سایه بان مغازه

هدف مشتری برای خرید سایبان جلوی مغازه به این جهت از اهمیت بالایی برخوردار است که مشتری اگر هدف خرید سایه بان جلوی مغازه برای جلوگیری از سرما ویا گرما ویا تبلیغات را داشته باشد هرکدام به نحو جداگانه دارای سایبان های مختلفی به این منظور می باشد که شرکت سایبان سازی ایرانیان در صورت اطلاع می تواند بهترین راهنمایی را برای خرید انجام دهد.

مشتریان محترم نیز باکمترین هزینه میتوانند از بهترین نوع سایبان جلوی مغازه برخوردار شوند. که هم دارای قیمت مناسبی بوده و هم بهترین کارایی رو برای مشتریان خواهد داشت.

 موقعیت مکانی مشتریان

موقعیت مکانی در انتخاب سایبان جلوی مغازه بسیار مهم است.اینکه موقعیت جغرافی مغازه شما جنوبی است یا شمالی بسیار تاثیر گذار در انتخاب سایه بان جلوی مغازه است؛زیرا برای موقعیتی که مدام روبروی آفتاب است باید سایبانی انتخاب کنید که برای محافظت از آفتاب مناسب باشد.وبرای موقعیتیکه بیشتر در معرض باران و برف است باید سایبانی را انتخاب نمود که درمقابل باران و برف بسیار مقاوم و مناسب می باشد.

با توجه به تجربیات شرکت سایبان سازی ایرانیان سایبان های بازویی با توجه به اینگه مقدار جلو آمدگی آنها بسیار بیشتر از سایبان های کالسکه ای می باشد و جلوی تابش آفتاب را می گیرندبسیار مناسب برای موقعیت هایی که در معرض مستقیم تابش آفتاب می باشند تا سایبان کالسکه ای که حسب تجربیات فنی این شرکت مناسب برای سایبان جلوی مغازه موقعیت هایی است که بارش باران بیشتر است.

سایه بان جلو مغازه
سایه بان جلوی مغازه

نوع سازه در انتخاب سایبان جلوی مغازه

بعضی سایبان ها داری سازه سنگین و بعضی دارای سازه سبک هستند.مشتریان عزیز باید باتوجه به موقعیت مکانی و هدف از نصب سایبان سازه مناسب برای سایبان جلوی مغازه خود انتخاب کنند.که این سنگینی سازه نیز بستگی به این دارد که در سازه از آلومنیوم استفاده شده باشدو یا از آهن و در صورتی که از سازه آلومینومی استفاده شده باشد سازه سایبان جلوی مغازه سبک تر از سازه سایه بان جلوی مغازه آهنی می باشد.

محیط مورد استفاده از لحاظ گرما و سرما

مشتریان عزیز باید دقت فرمایندکه برای چه محیطی سایبان مغازه میخواهند. چونکه سایبان برای محیط های گرم و سر متفاوت است. مثلا سایبان مغازه برای شهر گرمسیری مثل اهواز و حوزستان با سایبان مغازه برای شهر سردسیری مثل تبریز و کردستان متفاوت است.زیرا برای مناطق گرمسیری باید سایبان با سازه ای انتخاب شود که برای گرما و آفتاب مناسب باشد ولی برای مناطق سرد سیری باید سایبانی انتخاب شود که برای برف و سرما مناسب باشد.

رنگبندی متناسب با موقعیت سایه بان جلوی مغازه

مشتریان عزیزیکه میخواهند سایه بان جلوی مغازه نصب کنند. باید دقت کنند که چه رنگی برای سایبان خود انتخاب میکنند.بعضی مغازه هادارای تم خاص رنگ هستندکه اگر این مشتریان سایبان خودرا با تم رنگ مغازه خود ست کنند زیبایی دو چندانی به مغازه میدهد.
همچنین اگر براساس روانشناسی رنگ ها، با توجه به کاربرد سایبان رنگ سایبان را انتخاب کنند.کارشناسان ما براساس کارایی مغازه به شما مشتریان عزیز مشاوره لازم جهت انتخاب بهتر رنگ را می دهند.مثلا برای رستوران و فست فود و… میتوان از رنگ های گرم مخصوصا قرمز و نارنجی استفاده کرد. زیرا از لحاظ روانشناسی این رنگ ها رنگ های اشتها آوری هستند.و مناسب برای سایبان های جلوی مغازه رستوران و فست فودمیباشد.

در صورتی که قصد نصب سایبان تبلیغاتی مغازه را داشته باشید. را به عنوان سایه بان جلوی مغازه را داشته باشید به جهت اینکه جذابیت بصری بیشتری داشته باشد بهتر از رنگ بنفش یا آبی برای سایبان جلوی مغازه استفاده کنید.

رنگ بندی سایه بان جلوی مغازه
رنگ بندی سایه بان جلوی مغازه
قیمت سایه بان جلوی مغازه

قیمت سایه بان جلوی مغازه برای مشتریان بسیار حائظ اهمیت است. بیشتر مشتریان با شرایط کنونی اقتصادی و از همه مهمتر با توجه به شرایط کرونایی این روزها دنبال سایبانی با قیمت مناسب کیفیت عالی هستند. شرکت سایبان سازی ایرانیان این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که با توجه به درک شرایط اقتصادی حاکم بر جامه اسلامی ایران کمترین قیمت را نسبت به همکاران خود به شماپیشنهاد میدهد.پس با اطمینان و بدون نگرانی از قیمت سایه بان جلوی مغازه ،مارا انتخاب کنید.

همچنین سایبان سازی ایرانیان برای همکاران انواع سایبان های شرکت خودرا اعم از سایبان کالسکه ای،سایبان کالسکه ای تبلیغاتی،سایبان بازویی،سایبان فنری،سایبان دکوراتیو،سایبان زنجیری،سایبان اتوماتیک و سایبان جکی با ده درصد تخفیف ارائه میدهد.

سایه بان دکوراتیو برای جلوی مغازه
سایه بان دکوراتیو برای جلوی مغازه
بودجه در نظر گرفته شده برای سایبان جلوی مغازه

بودجه شما مشتریان عزیز برای تعیین نوع سایبان مغازه بسیار موثر است.با توجه به اینکه هر مشتری چه مقدار بودجه برای سایبان درنظر گرفته است بسیار حائظ اهمیت است.
البته که سایبان ایرانیان آنچنان دارای تنوع محصول هست که برای همه هموطنان عزیزسایبانی مناسب با بودجشان میتواند پیشنهاد دهد.

در پایان تیم شرکت سایبان سازی ایرانیان به شما مشتریان عزیز  پیشنهاد می کند. برای مشاوره رایگان و انتخاب سایبان مناسب مغازه با تیم مشاوره ما تماس حاصل فرمایید.

Write a Reply or Comment