تیر ۰۳ ۱۳۹۹ 0comment
قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی

سایبان بازویی با نامهای سایبان جکی،سایبان فنری،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود و در صورت تجهیز سایبان بازویی به موتور برقی،ریسیور و ریموت با نامهای سایبان اتوماتیک ،سایبان برقی و در صورت اضافه شدن سنسورهای هوشمند سایبان ایرانیان نظیر سنسور لرزش ، سنسور باد و سنسور گرما به آن با نام سایبان هوشمند نیز شناخته میشود.سایبان های بازویی سایبان ایرانیان بصورت استاندارد بین دهنه های ۳ تا ۶ متر و با بازشوندگی ۲٫۵ متر،۲٫۸۰ سانت قابل تولید و عرضه میباشد.برای روکش سایبان بازویی مجموعه سایبان ایرانیان از روکش دو طرف پی وی سی کره ای ، روکش نانو و روکش اسپانیایی استفاده مینماید.برای خرید سایبان بازویی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

لیست قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی

(هر متر مربع)

ردیف مشخصات محصول مدل سایبان قیمت (ریال)
۱ سایبان بازویی اکونومی اسکلت بدون ناودانی، الومینیوم سبک ، روکش دو طرف پی وی سی ۴۰۰ گرم ۲٫۱۵۰٫۰۰۰
۲ سایبان بازویی مدل صادراتی گرید B اسکلت ناودانی دار، آلومینیوم سنگین ، روکش دو طرف پی وی سی کره ای ۴۰۰ گرم ۲٫۴۰۰٫۰۰۰
۳ سایبان بازویی مدل صادراتی گرید A اسکلت ناودانی دار، آلومینیوم سنگین ، روکش دو طرف پی وی سی کره ای ۶۱۰ گرم ۲٫۷۰۰٫۰۰۰
۴ سایبان بازویی فول باکس اسکلت باکس دار با روکش دو طرف پی وی سی/روکش اسپانیایی ۳٫۸۵۰٫۰۰۰
۵ فروش پک کامل تجهیز به موتور برقی شامل موتور، ریسیور، ریموت برحسب توان و برند در سه رنج قیمتی قابل ارائه می باشد. ۹٫۴۵۰٫۰۰۰

۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰

۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰

۶ هزینه حمل و نصب در مناطق ۲۲ گانه تهران و تا ارتفاع ۴ متر از سطح زمین ۲٫۴۵۰٫۰۰۰
*همه مدل های سایبان بازویی قابل تجهیز به موتور برقی می باشند.

*برای مدل های غیر برقی هزینه اضافی بابت گیربکس، میله گرداننده و… دریافت نمی شود.

قیمت سایبان بازویی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سایبان بازویی به عوامل زیادی مانند برقی بودن، متریال به کار برده شده در آن، نوع پارچه، سایز و اندازه، اسکلت و کیفیت کار سازنده بستگی دارد. طبیعتا قیمت سایبان بازویی در سایبان هایی که برقی می باشند و یا توسط ریموت کنترل می شوند، بالاتر در نظر گرفته می شود. همچنین پارچه ای که قسمت اصلی سایبان را تشکیل می دهد نقش بسزایی در قیمت سایبان بازویی دارد. به همین دلیل معمولا سایبان بازویی با کیفیت در مقایسه با سایر آن ها که توجه زیادی به کیفیت پارچه نشده است تفاوت بسیاری خواهد داشت. سایبان با کیفیت باید از هر نظر کیفیت مطلوب را داشته باشد، بنابراین به جز پارچه، اسکلت آن نیز اهمیت زیادی دارد.

قیمت سایبان بازویی با کیفیت یقینا با نوع معمولی در مدل مشابه خود تفاوت دارد. البته این بدین معنا نیست که سایبان ارزان لزوما بی کیفیت خواهد بود. گاهی اوقات ممکن است شرکت تولیدی ایران سایبان و یا وارد کننده به دلیل سیاست های کاری خود قیمت پایین تر از رقیبان خود ارائه دهد و این اختلاف قیمت لزوما به دلیل کیفیت پایین نیست.

قابلیت های سایبان بازویی

یکی از قابلیت های اصلی که می توان برای سایه بان بازویی معرفی کرد، این است که این نوع از سایه بان ها را می توان با ابعاد و اندازه های مختلف و بدون هیچ گونه محدودیتی تولید نمود. بدین ترتیب در هر مکانی با هر ابعادی که مورد نیاز بوده، به راحتی می توان سایه بان بازویی را نصب کرد.

کی دیگر از قابلیت های سایبان بازویی، تنوع در رنگ بندی روکش می باشد.همچنین قیمت سایبان بازویی با توجه به رنگ بندی و طرح متفاوت می باشد . معمولا گاهی اوقات افراد تمایل دارند رنگ سایه بان با رنگ کاشی یا سرامیک نما هماهنگی داشته باشد. یکی دیگر از قابلیت های سایه بان بازویی این است که دارای روکش ضد آب می باشند. بدین ترتیب استفاده از این سایبان ها محدود به فصل خاص و یا شهر به خصوصی نمی باشد .یکی دیگر از قابلیت های سایبان بازویی این است که می توان تبلیغات مختلف برای مغازه خود را بر روی روکش این نوع از سایه بان ها چاپ کرد.

سایبان بازویی بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود. همین موضوع باعث شده تا هر روز بر تعداد مصرف کنندگان سایه بان بازویی افزوده شود. سایه بان بازویی به نمونه هایی از سایبان ها اطلاق می شود که حالت باز و بسته شدن فنری داشته و این امر باعث می شود تا بتوان از آنها استفاده های مختلفی در فصل های مختلف داشته و در مواقعی که نیاز به سایبان نباشد نیز می توان به راحتی آنها را جمع کرد.

سایبان بازویی رامی توان یکی از سبک ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار دانست، این موضوع باعث می شود تا نصب این نوع از سایه بان ها نیز بسیار راحت بوده و قیمت سایبان بازویی نیز متغیر می باشد .