مرداد ۲۲ ۱۳۹۹ 0comment
خرید سایبان فنری

خرید سایبان فنری

خرید سایبان فنری

یکی از دلایل اصلی خرید سایبان فنری، امکان نصب موتور بر روی این نوع از سایه بان ها می باشد. موتوری که بر روی سایبان فنری نصب می شود این قابلیت را دارد که با فشار دادن یک دکمه یا با استفاده از ریموت کنترل می توان نسبت به باز و بسته کردن سایبان اقدام کرد. معمولا با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد، افراد بسیار زیادی در شهر های مختلف از سایه بان فنری استفاده می کنند.

سایبان ایرانیان در زمینه تولید و نصب انواع سایبان و خرید سایبان فنری همواره در جهت کسب رضایت مشتریان خورد با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تلاش می نماید.

سایبان فنری معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد و لیکن سایبان بازویی در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است.

سایبان فنری با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایه بان کالسکه ای دارد و از سوی دیگر خرید سایبان فنری از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند و خوردگی کمتری در آنها ایجاد می شود.

خرید سایبان فنری مغازه قابلیت اضافه نمودن موتور توبلار و ریموت کنترل را داراست.

یعنی خرید سایبان فنری به دو نوع سایبان فنری به صورت دستی و سایبان فنری برقی با موتور توبلار و ریموت کنترل ارائه می گردد.

شایان ذکر است که خرید سایبان فنری موتور توبلار مجهز به یک خلاص کن هنگام قطع برق می باشد که در صورت لزوم به صورت دستی عمل خواهد کرد.

Write a Reply or Comment