مرداد ۰۲ ۱۳۹۹ 0comment
قیمت سایبان فنری

قیمت سایبان فنری

قیمت سایبان فنری

سایبان فنری معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد و لیکن سایبان فنری در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است. همین موضوع با عث تفاوت قیمت سایبان فنری می باشد .

سایبان فنری با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایه بان کالسکه ای دارد و از سوی دیگر سایبان فنری از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند و خوردگی کمتری در سایبان فنری ایجاد می شود. و قیمت سایبان فنری نیز مناسب می باشد .

قیمت سایبان فنری

سایبان بازویی از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است.در صورت مجهز شدن سایبان بازویی (سایبان فنری ) به موتور برقی به آن سایبان برقی نیز گفته می شود. قیمت سایبان فنری برقی به دلیل کارایی آن بیشتر می باشد .

سایبان فنری

سایبان فنری انتخاب مناسبی برای کافه ها و رستورانها میباشد چرا که میتواند زیبایی فوق العاده به دکوراسیون کافه یا رستوران شما بیفزاید.سایبان فنری در ابعاد ، و رنگهای متنوع قابل اجراست .همچنین محیط مناسبی برای تبلیغ کار شما میباشد.سایبان فنری در صورتی که به موتور برقی و ریموت تجهیز شود با نام سایبان برقی نیز شناخته میشود. که در این صورت قیمت سایبان فنری متفاوت می باشد .

اطلاعات جامع در خصوص سایبان فنری

سایبان فنری همان سایبان بازویی می باشد که از فنر هایی برای باز و بسته شدن بازوها می باشد. سایبان فنری دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن می باشد. همین موضوع باعث شده تا در سال های اخیر اغلب افرادی که قصد ساخت و نصب سایبان مغازه دارند، سایبان فنری را انتخاب کنند. سایه بان فنری با ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. بدین ترتیب با توجه به ابعاد درب مغازه و یا هر محل دیگری که قرار است این سایه بان نصب شود، می توان سایه بان فنری را سفارش داد.

سایبان فنری با توجه به کارایی بسیار خوب و ظاهر مناسبی که دارد، در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد. از جمله مواردی که این نوع از سایه بان ها به کار می روند، می توان به مغازه ها، فروشگاه های بزرگ، خانه و آپارتمان و… اشاره کرد. هر چه کارایی یک محصول بیشتر باشد، قطعا مشتریان آن محصول نیز افزایش می یابند. و همچنین قیمت سایبان فنری متغیر می باشد . سایبان فنری نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و با توجه به کارایی بسیار زیادی که دارد، میزان استقبال از این نوع سایه بان را بسیار زیاد کرده است.